Handelsbetingelser mm

 

Forsendelser

Værker sendes 1-3 hverdage efter en bestilling. Værket sendes med PostNord. Levering i Danmark er 1-5 hverdage. Vi sender ikke uden for Danmark uden forudgående særaftale.

 

Fragtpris

for prints og papir er 100 kr.
Kunstværket sendes i rør. Leveringsprisen for et objekt er afhængig af format og materiale – se under det enkelte objekt.

 

Værkerne

er forsikret under forsendelse. Ved modtagelse bedes du inspicere værket.
Hvis et værk er beskadiget ved modtagelse, beder vi dig straks rapportere det til os.

Sikkerhed

Den valuta, der betales med, er danske kroner (DKK), og beløbet hæves på kontoen, når værket afsendes.

Du kan betale med Dankort og Visa.

 

Told og skatter

Alle varer i vores webshop sælges på ubetalt basis, hvilket betyder, at alle relevante afgifter og afgifter kan blive pålagt af nogle lande uden for Europa. Du er selv ansvarlig for enhver gældende told eller afgifter, der måtte blive pålagt en levering i destinationslandet.
Hvis du ønsker at foretage en ombytning, vil du også være ansvarlig for skatter og afgifter på erstatningsvaren.

 

Garanti

Du har 24 måneders reklamationsgaranti og skal formulere denne klage inden for rammerne af rimelig tid, som er inden for 2 måneder efter, at årsagen til klagen er identificeret.

 

Returnering

Skulle du fortryde dit køb, har du 14 dages returret lige fra modtagelsen. Dette beder vi dig meddele os pr. e-mail, inden du returnerer. (Læs mere om returnering og refusion nedenfor.)

Vi forbeholder os ret til udsolgte værker og fejl i prissætning, billedgengivelse og tastefejl.

 

Refusions- og returpolitik

Skulle du fortryde dit køb, har du 14 dages returret fra du har modtaget varerne. Dette beder vi dig meddele os pr. e-mail til
rf@runefjord.dk eller ved at ringe til os på telefon +45 4092 2167, inden du returnerer produkterne.
Hvis du returnerer prints er dette for egen regning og risiko.

NÃ¥r vi modtager din vare, kontrollerer vi den og giver dig besked om, at vi har modtaget din returvare. Vi giver dig straks besked om status for din refusion efter at have inspiceret varen.

Hvis din returnering godkendes, vil vi igangsætte en refusion til dit kreditkort (eller originale betalingsmetode). Du vil modtage kreditten inden for et bestemt antal dage, afhængigt af din kortudsteders politikker.

Vi refunderer ikke, hvis du vidste, at varen var defekt, da du fik den, hvis varen er blevet beskadiget, eller hvis du har forsøgt at reparere den selv eller har fået en anden til at gøre det, eller hvis du ikke længere ønsker varen, medmindre du købte den uden at have set den og bad os om en refusion inden for 14 dage fra modtagelse af varen.

 

Persondata- og privatlivspolitik

Kortholder bedes oplyse e-mail, adresse og telefonnummer ved bestilling. Vi forstår og respekterer vigtigheden af ​​privatliv online. Vi vil ikke afsløre eller videresende nogen information om kunder eller brugere til en tredjepart, medmindre det er nødvendigt, fx ved
implementering af en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden dit forudgående samtykke. Læs mere om vores privatlivspolitik [her (TBA)].